QubicSystem QS-BT1 Övfeszitő (QS-BT1)

Megközelítés:
Javasolt útvonal:  

Ajánlataink a termékre

 

QubicSystem QS-BT1 Övfeszitő (QS-BT1)

738 900 Ft
Részletek a boltban
irány a bolt »
simhome.hu
Termékleírás
Ugyanaz a technológia, mint a lélegzetelállító QS-220, a QS-BT1 egy többcélú, kétcsatornás, közvetlen meghajtású biztonsági övfeszítő , amely úgy növeli a sim versenyzés élményét, mint egyetlen más eszköz sem ebben az osztályban és árkategóriában. Nemcsak a közvetlen hajtású kerekek által kínált erővisszacsatolást tudja teljesíteni, hanem a már valóban magával ragadó QS motion platformok által kínált általános élmény szintjét is feljebb tudja vinni, és szükség esetén akár önálló, független eszközként is működhet. \r\nA fékezés, az oldalsó gyorsulások, a nagy sebességű kanyarodás, a kerékblokkolások és a tapadásvesztés szimulációja a QS-BT1 elsődleges jellemzői közé tartozik. Aszimmetrikus motorrezgések és útfelületi effektusok, például dübörgő csíkok is elérhetők az ezeket támogató játékokhoz, és annak ellenére, hogy elsősorban sim versenyekre tervezték, csatornánkénti 200 N erejével a QS-BT1 sikeresen használható repülésszimulátorokban is. gigantikus erőket éreztet a magas G manőverek során. \r\nAZ AUTÓFÉK-SZIMULÁCIÓS ÉLMÉNY FOKOZÁSA\r\nA QS-BT1 jelentősen növeli a valósághűséget, páratlan lehetőséget biztosítva Önnek, hogy mélyen beleélje magát a fékezés bonyolult dinamikájába. \r\nEz az innovatív eszköz az autószimulációkat egy izgalmas és kivételesen hiteles élménnyé alakítja, új mércét állítva a virtuális vezetés intenzitásának és hitelességének. \r\nFEJLETT KORMÁNYZÁS SZIMULÁCIÓ A DUAL TENSIONER TECH SEGÍTSÉGÉVEL\r\nA kétcsatornás biztonsági övfeszítő fejlett technológiája precíz kormánymozgás-szimulációt tesz lehetővé, dinamikus és valósághű élményt teremtve kanyarodáskor. \r\nÉrezze a finom reakciókat a kanyarokban, és teljes mértékben irányítsa a kormányt, akárcsak egy igazi járműben. \r\nREZGÉS A BEMERÜLÉS FOKOZÁSA ÉRDEKÉBEN\r\nA QS-BT1 egy fejlett biztonsági övfeszítő, amely innovatív motorvibrációs technológiával van felszerelve. Ezzel az eszközzel szó szerint érezheti a motor teljesítményének lüktetését, valósághűbbé és intenzitássabbá téve a virtuális vezetési élményt. \r\nA motor rezgéseit pontosan úgy alakították ki, hogy tükrözzék a változó útviszonyokat, és reagáljanak a dinamikus gyorsulásokra és sebességváltásokra. A QS-BT1 lehetővé teszi, hogy teljesen elmerüljön a szimulált autós érzelmekben, felejthetetlen élményeket nyújtva mind a versenyszimulátorok szerelmeseinek, mind a valósághű autóipari élményekre vágyóknak. \r\nSEBESSÉGVÁLTÓ REALIZMUS\r\nA QS-BT1 túlmutat a hagyományos szimulációs tapasztalatokon azáltal, hogy bevezeti a sebességváltás érzését. Kifinomult technológiája révén jól érezhető a fokozatok közötti váltás, mivel a biztonsági övek megfelelően reagálnak a sebességváltásokra. \r\nEz az innovatív integráció fokozza a vezetési szimuláció általános valósághűségét, tapintható visszajelzést biztosítva, amely megismétli a valódi jármű árnyalt dinamikáját, így a virtuális vezetési élmény még magával ragadóbb és magával ragadóbb. \r\nKOMPATIBILITÁS MÁS ESZKÖZÖKKEL\r\nA QS-BT1 önmagában nem képes az előrehaladás és a nagy sebességű cirkálás érzetét kelteni, különösen elektromos jármű vezetésénél, ahol a motor rezgései hiányoznak, és csak útzaj hallható. Még minden effektust feltuningolva is az az érzés, hogy valami még hiányzik a hosszú egyenesben, formulaautóban, 300 km/órás sebességgel. Szerencsére a QS-BT1 kompatibilis az összes Motion Systems technológiával működő mozgásplatformmal (QS, PS, HS [1]), valamint az egyszerűen felépíthető, teljesen nyílt forráskódú, DIY WindSim- ünkkel is , amely könnyen bemutatja, milyen tető nélküli autót vezetni... télen... parókát viselve. \r\n4 KERÉKEN TÚL\r\nAz álmod, hogy vadászpilóta legyél? Szeretné megtapasztalni azt a túlterhelést (G), amit a pilóta érez?\r\nA QS-BT1 elképesztő, 41 kg/90 font tartós húzóerővel lehetővé teszi az 1G, 2G, 3G vagy akár 9G közötti különbségek megtapasztalását és érzékelését. Pozitív G, negatív G vagy mindkettő, minden az Ön preferenciáitól függ, szó szerint átlépheti a határt. Centrifugális erők, motorrezgések, ágyútűz, rakétakilövés vagy fáklyák ártalmatlannak [2] - ezek mindegyike pontos visszajelzést generál a QS-BT1-en keresztül, és mélyen elmerül a szimulációban. A hiányzó tényezők, amelyek a testedet az üléshez kötik, a stressz, amit a testeden érezsz a szűk manőverek során, és elgondolkodtat, hogy valóban meg akarod-e ismételni ugyanazt a manővert, végül mind ott vannak, hogy ismét megszakítsák a valóságot és a szimulációt. kisebb. \r\nA LÉNYEGES RÉSZLETEK\r\nAz ülést megfelelően kell kiválasztani, hogy illeszkedjen az Ön testmagasságához és szélességéhez, mivel a biztonsági öv réseinek helyzete kulcsfontosságú a valósághű visszacsatolás és az elmerülés szempontjából. \r\nAz optimális általános élmény érdekében az öv réseknek vízszintesen kell egy vonalba esniük a váll szintjével (a „ HELYES MAGASSÁG "-t jelzi). \r\nA vállszint feletti rések (" TÚL MAGAS" -ként jelölve ) csökkentik a visszajelzés valósághűségét és élvezetét. \r\nA vállszint alatti rések (" TOO LOW " -ként jelölve ) lefelé húzást adnak, alkalmas repülésszimulátorokhoz, hogy utánozzák a lefelé irányuló G-erőket, de nem ideálisak versenyszimulációkhoz. \r\nNINCS FÁJDALOM, NINCS NYERESÉG\r\nide NEM vonatkozik. A biztonsági öveket úgy kell beállítani, hogy elkerüljük a sérüléseket. \r\nAz optimális megoldás, ha a biztonsági övek közvetlenül a vállak felett helyezkednek el, de nem érintik a nyakat ( zöld szaggatott vonal ). \r\nA túl szélesre állított rések természetellenes vállhúzást okozhatnak, csökkentve a valósághűséget és a visszacsatolás pontosságát. \r\nA keskenyen beállított rések (befelé mutató piros nyilak) kényelmetlenül koncentrálják az erőt a mellkasra, és korlátozhatják a mozgást, csökkentve a versenyszimulációba való belemerülést és sérüléseket okozhatnak. \r\nMAGAS STRESSZES SZIMULÁCIÓK\r\nA professzionális versenyhevederek extrém körülményekhez készültek, és kiváló biztonságot és tartósságot kínálnak a sim versenyhámokhoz képest. Robusztus felépítésük ellenáll a QS-BT1 platform dinamikus mozgásainak, ami elengedhetetlen a valósághű g-force szimulációhoz. \r\nEllentétben a sim versenyhevederekkel, amelyek gyorsabban kopnak és kevesebb biztonságot nyújtanak, a professzionális hevederek biztonságos reteszelő mechanizmussal rendelkeznek, amely megakadályozza a véletlen kioldást használat közben, ugyanakkor lehetővé teszi a gyors kioldást terhelés alatt a biztonság érdekében. Ez az egyensúly biztosítja a biztonságot és a könnyű kilépést a nagy feszültségű szimulációkban, valamint az egyszerű használatot. \r\nKÉSZEN A 24 ÓRÁS ENDURANCE VERSENYEZÉSRE\r\nA QS-BT1 rendkívül csendes működést biztosít a QS-220-hoz hasonlóan alkalmazott technológiának köszönhetően. Ennek eredményeként a szinte csendes teljesítménnyel a QS-BT1 késői órákban is használható anélkül, hogy zavarná a háztartás többi tagját, és kiválóan alkalmas hosszú távú versenyekre, ahol pilótaváltás van - versenytársa pihenhet, ill. aludj nyugodtan a futó QS-BT1 mellett [3]. \r\nA TERHELÉS HATÁSA A MŰKÖDÉSI IDŐRE\r\nA grafikon egy állandó húzóerővel végzett szintetikus terhelési teszt eredményét mutatja, amely lehetővé tette a QS-BT1
hűtési tulajdonságainak megbízható ellenőrzését . \r\nIlyen erőjellemzők nem fordulnak elő tipikus szimulációs alkalmazások során . \r\nAMIKOR NINCS MOZGÁS CSAK JOBB\r\nA klasszikus mozgási platformoknak nincs más választásuk, és a Föld gravitációjától kell függniük, ha hosszan tartó gyorsulásokról van szó. Még 20 fokos emelkedés is csak körülbelül 3,3 m/s2 [4] érzékelhető tartós gyorsulást ad, ami 50 kg-ot feltételezve az emberi mellkas súlyaként mindössze 165 N erőnek felel meg. Bármilyen nyomvonal-fékezés végrehajtása, amely mind dőlést, mind dőlést igényel a helyes szimulációhoz, drasztikusan csökkenti az említett erőket. Ha összehasonlítjuk a QT-BT1-gyel, amely csatornánként 200 N-t generál [5], nyilvánvaló, hogy két különböző ligához tartoznak. Ha mindkét rendszert kombináljuk, a mozgásplatformnak már nem kell sokat hangsúlyoznia a hosszan tartó gyorsulások szimulálására, és minden másra képes kihasználni képességeinek teljes skáláját. \r\nMEGBÍZHATÓ SZIMULÁCIÓS BIZTONSÁG\r\nA QS-BT1 magával ragadó élményéről és biztonságáról nevezetes az útviszonyok és a jármű viselkedésének szimulálásában. Kialakítása számos biztonsági funkciót tartalmaz, többek között:\r\nOlyan motorok és tápegységek használata, amelyek egyensúlyban tartják a húzóerőt és a sebességet a biztonság érdekében (a névleges feszültségek különbsége).
Optimális húzóerő, amely elég erős a valósághű érzésekhez, de biztonságos az ember számára.
A kétcsatornás öntesztelő Motion-Lock [6] rendszer, amely kompatibilis a különböző QS mozgási platformokkal és a QS-DD-20-al.
További szoftverfigyelők, amelyek a hardveres megoldásokon túl növelik a biztonságot. \r\nRACING ALKALMAZÁSOK HATÁSAI\r\n-FÉKEZÉS\r\n -OLDALSÚ GYORSULÁSOK\r\n-CENTRIFUGÁLIS ERŐ KANYAROLÁS ALATT\r\n-KERÉKCSÚSZÁS ÉS KERÉKZÁR\r\n-MOTOR REZGÉSEK / FORDULÁSHATÁROZÓ\r\n-SEBESSÉG VÁLTÁS\r\n-OLDALCSÚSZÁS, VONATKOZÁS VESZTESÉG, TÚLKORMÁNYZÁS\r\n-FÜGGŐLEGES G-ERŐ\r\n-ÜTÉS ELŐTT VÉDELEM\r\n
REPÜLÉSI ALKALMAZÁSOK HATÁSAI\r\n-POZITÍV G\r\n-NEGATÍV G\r\n-OLDALSÚ GYORSULÁSOK\r\n-LASSÍTÁS / SEBESSÉGFÉK\r\n-CENTRIFUGÁLIS ERŐ ROLL/BANK ALATT\r\n-ÁGYÚTŰZ/RAKÉTAINDÍ TÁS\r\n-LÁKÍTÁS/PELYA SZENVEDÉSE\r\nAmit Tratalmaz:\r\nFő egység (QS-BT1)
USB kábel
Külső tápegység tápkábellel
2x Alacsony súrlódású betét a biztonsági övek nyílásaihoz
Univerzális rögzítő adapter alumínium pilótafülkékhez a szükséges hardverekkel
Motion-Lock jumper + interlink kábel
Nem tartalmazza:\r\nAmit Nem Tartalmaz\r\nBiztonsági öv
Pilótafülke
Vödörülés
Motion-Lock távkapcsoló (külön megvásárolható)
Dedikált adapter más pilótafülkékhez (külön megvásárolható)\r\nA QS-BT1 ÁLTALÁNOS ELŐÍRÁSAI\r\nÁramforrás: 4A/115VAC, 2A/230VAC
Névleges teljesítmény: 321 W
Bemeneti áram: 20A/115VAC, 40A/230VAC
Védelmi osztály: 1
Interfész: USB
Független csatornák száma: 2
Vonóerő: 20,5 kg/45 font/200 N csatornánként
Tárolási hőmérséklet: +4°C és +45°C között
Teljes teljesítményű hőmérséklet: +5°C és +35°C között
Számítógép kompatibilitás: Windows PC
Támogatott effektusok: Az adott játéktól függ
Többfunkciós RGB
Az USB-kábel maximális hossza: 3 m
A Motion-Lock kábel maximális hossza: 3 m
Motion Platforms kompatibilitás: QS, PS, HS [1]
A FŐ KÉSZÜLÉK MÉRETEI:\r\nFő méretek: 561 x 99 x 138 mm/22,13 x 3,90 x 5,43 hüvelyk
A fő eszköz súlya: 12 kg/26,46 font
Tápegység súlya: 2,8 kg/6,17 font
CSOMAGOLÁSI RÉSZLETEK:\r\nCsomagolódoboz méretei: 660 x 255 x 180 mm/25,98 x 10,04 x 7,09 hüvelyk
Csomagolódoboz súlya: 18kg/39 lb
[1] Ülésmozgató alkalmazások esetén a QS-BT1 csak a mozgó platform felső keretére szerelhető fel, közel a forgásponthoz, és csökkenti a felhasználó megengedett súlyát.

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.